zondag 7 november 2010

Tag: Dit of dat?

Ik zag hem al op vele blogs staan, dus ik neem hem maar even over ^_^ :
Kleding
Spijkerbroek
of joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of Oorhangers
Ketting of armbanden
Hakken of Platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of Vest

Spijkerbroek is vanzelfsprekend. Ik heb altijd wel iets mee met lange mouwen voor 't geval dat ik koud krijg.
Ik vind jurken & rokken even leuk. Streepjes maken me nogal dik, ruitjes vind ik mooi. Geen van beide teenslippers of sandalen, ik haat ze :p. Ik hou sjaaltjes en draag nooit hoeden en oorhangers vind ik chique en geven meer karakter aan je uiterlijk. Ik ben verslaafd aan kettingen, kettingen vallen meer op. Platte schoenen zijn makkelijker om op te lopen maar ik hou ook van hakken hoor ^^. Cowboy laarzen vind ik mooier en een vest vind ik ook leuker ^^


Make-up
Bronzer of Blush
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Concealer of foundation
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Ik gebruik geen bronzer of blush en ook geen concealer of foundation. Ik heb lipstick nog nooit gebruikt en heb 1 lipglossje, alhoewel ik lipgloss ook niet zo lekker vind zitten want het plakt :p. Ik ben verslaafd aan mascara (zie mijn stash). Ik hou meer van het neutrale (bruintinten), oogschaduw in vaste vorm vind ik makkelijker werken en een kwast is lekker zacht en handig :).
Nagels
China Glaze of OPI
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met Nailart of zonder nailart

Ik heb China Glaze als OPI nog nooit gebruikt. Ik heb liever een mix tussen lang en kort, gemiddeld dus. Liefst natuurlijk en donkere nagellak, ik haat felle kleuren op mijn nagels. En zonder nailart, ik heb het liever neutraal :). 

Body
Parfum of Bodyspray
Body Butter of Lotion
Zeep of Douchegel
Lush of andere merken
 
Ik vind parfum chiquer en boddy butter lekkerder. Douchegel is handig en fijner. Er is hier geen Lush in de buurt dus kies ik andere merken :)

Haar
Krullend
of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of Gel
Kort of Lang
Licht of Donker
Lok of pony
Los of vast
 
Ik hou van mijn natuurlijke krullen en heb het daarom liever in een paardenstaart omdat je mijn krulletjes dan nog ziet, maar meestal heb ik het los. Clipjes vind ik véél handiger want ik kan totaal niet werken met schuifspeldjes. Ik gebruik geen haarlak als gel. En ik ben dol op lang donker haar. Ik ben mijn schuine pony nu tot een lok groeien :).

Zomaar
Regen of zonneschijn
Zomer  of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Oosten of Westen
 
Ik hou van regen en onweer en hou van knusse winters. Dan is er kerstmis, kan je lekker warm kleden, veel laagjes enzo. Lente spreekt me meer aan en sinds kort ben ik weer verslaafd aan vanille, ik heb het herontdekt zeg maar :p. Westen is  gewoon leuker :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten